Pan Palačinka - objednávka z kralici.cz a nová přepravka

05.10.2009 10:50

Tak a aby měl Pan Palačinka veškerou nutnou výbavu, mimo klece i na jeho přepravování k veterináři či jinam, objednala jsem mu přes internet přepravku.

Po poradě na kralici.cz jsem si objednala přepravku AVIOR, která je velká, prostorná, má dva otvory, dále otvor na napáječku či pohlazení králíčka a také úschovný prostor na nějaký pamlsek či granulky. A co bylo pro mě také důležité, je fajn, že má i úchyty na pásy do auta :o)

Jakmile mi přišla, králíček jako obvykle očuchával, co nového zas tu je... Hned si do přepravky vlezl a začal se v ní povalovat a nejsrandovější bylo, jak to králíčci dělají, že "sebou žuchnou na bok", tak tohle opakoval několikrát za sebou, až mi smíchem a zároveň radostí tekly slzičky :o)

Je vidět, že Pan Palačinka je spokojený s veškerým výběrem věcí pro něj...

A když má radost králíček, má radost i panička...

 

Potom jsem mu i objednala ze shopíku na kralici.cz nové granulky Kiki Premium, samozřejmě, po jejich rozdělání se na ně vrhl, takže žádné obavy, že by mu nechutnaly, nehrozili :-D

Dále, mimo podestýlky Cats Oko Plus, se kterou jsem hodně spokojená a i králíčkovi se líbí, jelikož ji párkrát i ochutnal :-D jsem objednala i míček na pamlsky, který se u nás ujal. Dala jsem mu do něj nejoblíbenější pamlsky a králíček se zabavil tím, že míček šňupáčkem odstrkoval a čekal, kdy mu ty pamlsky z něj vypadají :o)

Takže opět spokojenost, dále samozřejmě se ujala u kulička s rolničkou a sisalová mrkvička a samo sebou i ruličky od toaletního papíru :-)

Ještě také čekám na seno kralici.cz, jak bude králíčkovi šmakovat, ale po zkušenostech ostatních z kralici.cz věřím, že mu bude také šmakovat...necháme se překvapit :o)

—————

Zpět


Kontakt

AnyMouse

Veškeré aktuální fota https://www.kralici.cz/alba.asp?mode=prehled&uid=5727