Pan Palačinka a ohrádka

01.10.2009 10:50

Jelikož chodíme oba s přítelem do práce, je nám líto, že králíček je tolik hodin sám, tak jsem se rozhodla mu ke kleci přikoupit ohrádku.

Na internetu jsem objevila nejlevnější na zoohit.cz osmi-dílnou, takže jsem ji objednala, byla to neskutečná rychlost, do dvou pracovních dní jsme ji již měli doma.

Samozřejmě jen, co jsem přilša z velkou krabicí, Pan Palačinka, jako ten nejzvědavější králíček, už opět panáčkoval a koumal, co to tu zase je nového.

Nejdříve jsem ustříhla podle správných rozměrů koberec, dala jsem mu ho ke kleci a začala jsem stavět ohrádku. Králíček nevěřícně koukal a moc se mu to nelíbilo. Jakmile jsem ohrádku postavila tak, aby mohl kdykoliv z klece do ní skočit a naopak, dala jsem Pana Palačinku dovniř. Hned začal zoubkama okusovat ohrádku a chtěl ven, na první dojem ho to asi nějak neohromilo, že má víc prostoru, tak si zalezl do klece a do ohrádky jít nechtěl.

Ale postupem času si zvykl a je rád, že má více prostoru. Nicméně, když jsem doma, je stejně neustále puštěný na volno :o)

—————

Zpět


Kontakt

AnyMouse

Veškeré aktuální fota https://www.kralici.cz/alba.asp?mode=prehled&uid=5727