Pan Palačinka a nová klec

06.07.2009 10:49

Jelikož můj mazlíček ušáček trošku povyrostl a jeho první klec už mi přišla malá a bylo mi líto, že se v ní nemůže víc proběhnout, zaskotačit apod, rozhodla jsem se jako jeho starostlivá panička mu koupit novou.

Šmejdila jsem po internetu, kde se dá a našla jsem klec, která mě hned oslovila. Jedná se o klec Casita 120, byla sice o dost dražší než jiné, ale opravdu se mi hned zalíbila. Dá se otevírat kompletně shora, takže se pohodlně čistí, jsou tam posuvné dvířka na boku a králíček má v kleci i krásný domeček, kam se může shovat :o) Takže, co bych pro ušáka neudělala...

Tak jsem se rozhodla jet pro ni, málo kde ji měli, takže jsem musela jet do Olomouce do Pet Centra, kde ji měli, docela byla sranda ji potom dát do auta, jelikož je opravdu velká, ale nějak jsme se s ní s přítelem poprali :-D

Dovezli jsme ji domů, umyla jsem ji a králíček už koumal, co to je nového, poskakoval, očuchával, panáčkoval a zkoumal. Poté jsem mu ji dala na místo té staré a byl opatrný, moc se mu dovnitř nechtělo. Ale jakmile jsem ho přemluvila, tak tam hopsl a koukal, kde to je, moc se mu to nezdálo, ale po chvíli už snad na všech místech klec očuchával a seznamoval se s ní. Bylo vidět, jak je šťasný, že je v ní tolik místa, najednou nám přišel Pan Palačinka jako malinkatý králíček :o) A poté začal dělat ty své raketové střeštěnosti, měl opravdu radost, za což jsem byla nesmírně ráda :-) Králíček se zabydlel a nejvíce se mu líbí na domečku na hoře, kde má pěkný výhled...

—————

Zpět


Kontakt

AnyMouse

Veškeré aktuální fota https://www.kralici.cz/alba.asp?mode=prehled&uid=5727