Pan Palačinka a domeček

06.05.2009 23:48

V pátek 1.5. jsem Panu Palačinkovi koupila odpočinkový domeček za dřeva, aby v něm odpočíval, když není ve své klícce. Bohužel králíček za ten necelý týden malinečko vyrostl a jelikož ten domeček byl opravdu na těsno a spíše k využití jako přepravka, rozhodla jsem se tento domeček vyměnit za nový. Jelikož Pan Palačinka moc do tohoto domečku nechodil.

Dnes jsem byla s Gabčou navštívit Zverimex, kde má kamarádku a byla moc ochotná. Nebyl vůbec žádný problém vrátit malý domeček a vyměnit ho za větší.

Nový domeček jsem přivezla domů a pan Palačinka se hned zajímal, co jsem to nového donesla. Očuchával domeček, malinko i ochutnal a také již na něj skákal a šel ho obhlídnout i dovnitř. Vypadá to, že tento se mu již líbí :o)

Jen tedy doufám, že již moc nevyroste :-D

—————

Zpět


Kontakt

AnyMouse

Veškeré aktuální fota https://www.kralici.cz/alba.asp?mode=prehled&uid=5727