Sobotní den

02.05.2009 23:39

Dnes Pan Palačinka ráno kupodivu nerabošil, neskákal do krmítka, kde má seno a vůbec byl nějaký hodný. Poté jsem mu dala jídlo, takže na nějaký čas o něm nebylo vědět..

Ovšem odpoledne to začalo, hopkal, skákal do výšky, dělal ty své tzv. "psí kusy" a skákal na postel, z postele na zem a tak pořád dokola. Po tom, co se uklidnil vyskočil na postel za paničkou a vykonal svou potřebu. Už to začínám brát osobně..

Večer jsem odběhla do kuchyně, říkám si nebudu ho zavírat, co by mohl provést za takovou chviličku....samozřejmě vyskočil opět na postel a "vybobkoval se" a aby toho nebylo málo na završení večera, také udělal loužičku... Měla jsem o práci postaráno. Při tom uklízení se mi pletl pod nohy a co se nestalo, nechtěně jsem mu šlápla na tlapičku a Pan Palačinka odhopkal trucovat do svého domečku..

—————

Zpět


Kontakt

AnyMouse

Veškeré aktuální fota https://www.kralici.cz/alba.asp?mode=prehled&uid=5727